emmaterese

- en dagboksblogg -

26 dec. 10.25

Publicerad 2010-12-26 10:31:02 i Allmänt

Jag vaknade runt 03 inatt och hade fått en uppenbarelse. Jag hade drömt om vad för efterrrätt jag ska laga på nyårsafton. Det ni! Det är skönt när infall kommer i sömnen så man slipper fundera på dem i vaket tillstånd. Sen låg jag och funderade på de andra rätterna en stund men somnade innan jag kommit till varmrätten. Men vi ska inte ha lammfärsbiffar som förra året i alla fall, det hann jag bestämma. problemet är ju bara HUR jag ska kunna äta trerätters. Vi får väl ha en ganska lång stund mellan rätterna, annars får min lilla magsäck spelet.

Idag ska vi över på Ö'n och fira jul igen. Det ska bli sköj.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2010-12-26 17:27:10

Hälsa alla på "ön"

Kram

Postat av: Leena

Publicerad 2010-12-26 20:58:48

Vad blev efterrätten? Vi ska ha efterrätt med oss på nyår, men har ingen inspiration alls!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela