emmaterese

- en dagboksblogg -

fredag 5 feb. 21.18

Publicerad 2010-02-05 21:22:25 i Allmänt

Idag var vi över på Öland och åt middag hos svärfamiljen. Det var väldigt god mat, och som vanligt trevligt sällskap. Det är skönt hos dem, det är så otvunget och avslappnat.

Innan vi tog bron över till ön så var vi på Modehuset och jag handlade lite kläder - faktiskt. Jag handlar bara kläder när det verkligen behövs, dels för att vår budget inte tillåter så mycket klädinköp och dels för att jag tycker att det är tråkigt, och idag blev det två tröjor, en kofta och tre par strumpor.

Nu har vi precis sett "På spåret" där vi faktiskt kunde en hel del frågor och snart ska vi se storfilmen "Australia" på Canal+. Hoppas att jag orkar vara vaken hela filmen :).

Jag missade min tid på Valnöten också, för andra gången i ordningen. Mår helt enkelt för bra för att komma ihåg de ytterst få tillfällen som jag har terapi inbokat. Min terapeut säger att det är ett mycket gott tecken. Vi bestämde inte ens någon ny tid, utan jag får helt enkelt ringa när jag tycker att det är dags igen.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela