emmaterese

- en dagboksblogg -

onsdag 17 feb. 22.10

Publicerad 2010-02-17 22:15:27 i Allmänt

Grattis till min Skrutt som fyller år idag!

Idag har jag skrivit lite tenta medan maken var i skolan men jag måste skriva mycket mer imorgon. Har skrivit drygt en sida av 4 och har lämnat de svåraste bitarna kvar till slutet. Jag satt bara en knapp timme idag så det handlar inte om att tiden inte räcker till, snarare lusten och orken.

Förutom lite plugg har jag börjat läsa min nya bok som heter "Sekter och hemliga sällskap i Sverige och Världen" av Clas Svahn. Den handlar om allt från Jehovas Vittnen till Moonrörelsen och Livets ord. Mycket spännande att läsa men jag förundras över att de här självutnämnda profeterna får med sig så många människor.

Har inte så mycket inspiration till att skriva, så jag tror att jag slutar här för idag. Just det, kan ju berätta att plåstret över mitt sår åkte bort igår och du fick jag se det. Det var längre än vad jag hade trott och där fanns betydligt fler stygn än vad jag trodde. Det är lite svullet också men ser inte infekterat ut. På fredag ska vi ta bort stygnen, jag gillar inte när de tar bort stygnen. Jag klarar det mesta utan problem med operationen, sprutor och annat, men när det tar bort stygnen mår jag alltid dåligt.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-02-18 00:31:33

Kan jag få låna den boken när du läst klart tror du? (: den låter rolig!

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-18 10:44:20

Absolut :) Kan nog ta med den på lördag om du vill.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela