emmaterese

- en dagboksblogg -

torsdag 18 feb. 21.33

Publicerad 2010-02-18 21:39:24 i Allmänt

Funderar på att byta mina rubriker. Ska kanske skippa att skriva dagen.. men då kanske det blir svårare att urskilja om man har läst inlägget eller inte? Är det någon som motsätter sig denna ändring?

Nästa lördag, alltså inte den i övermorgon utan en vecka från den, så kommer min mamma hit. Då ska vi åka till Hansa City och jag ska visa henne Kalmars nya modehus. Det ska bli roligt :). Jag ska handla ljus på Ikea.

Blev, som sagt, klar med min tenta tidigare idag men har kommit på några saker som jag missade. Nåja, då vet jag i alla fall vad jag ska lägga till om jag måste komplettera. Men - har jag tur så blir jag godkänd. Känner att ett vg ligger långt borta den här gången men helt ärligt så bryr jag mig inte. Blir jag inte godkänd så kommer det kännas jobbigt just för att jag då måste lägga ner mer arbete på den, blir jag godkänd kommer jag att bli väldigt glad. Time will tell.

Eftersom vi inte har så mycket pengar så fick maken bara ett paket med lite småsaker av mig. Saker som kunde göra hans födelsedag lite roligare. Han fick 2 flaskor Dr Pepper - som han älskar, en påse naturchips - som han älskar, två påar med bilar - som han älskar och två serietidningar - som han älskar. Inte så mycket alltså, men han blev glad i alla fall. Sitter där i soffan och mumsar bilar och är så söt som bara han kan vara jagälskardigmestihelavärldenmeränvadnågonnågonsinharälskatnågonannantrorjagfaktiskt.

Och imorgon är det dags att ta bort stygnen. Huja. Jag funderar lite på hur sköterskan ska komma åt stygnen då det är så svullet runt så att stygnen liksom försvinner in i huden, men det är hon säkert van vid. Jag berättar hur det gick imorgon.

Det är visst inget På Spåret imorgon på grund av OS. Ja. Hela världen ska visst stanna upp och hålla andan när det är sport på tv. Jag gillar inte sport. Jag gillar På Spåret.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mattias

Publicerad 2010-02-18 22:00:46

Jag tycker inte det är svårt att skilja på inläggen. möjligen om du skriver exakt lika långa inlägg, men det gör man ju nästan aldrig :)

Postat av: mamma Pia

Publicerad 2010-02-19 07:01:34

För min del spelar det ingen som helst roll vad du har för rubriker. jag längtar väldigt mycket efter att åka till Kalmar nästa lördag. Vi har ju inte träffats på väldigt länge.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela