emmaterese

- en dagboksblogg -

fredag 22 jan. 22.48

Publicerad 2010-01-22 22:48:22 i Allmänt

Slänger in ett litet inlägg såhär precis innan sänggång bara för att jag inte vill spoliera min "blogga varje dag"-ambition.

Idag har det inte hänt så mycket. Vi har varit och handlat, ätit raggmunk till lunch och falafel till middag. Jag har inte pluggat, vilket jag borde ha gjort, utan får ta tag i det imorgon istället.

Jag tror att min syster har smittat mig med dålig mage också. Säkert hon ;)

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-01-23 07:32:39

Japp, jag tror också att det är jag som har smittat dig ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela