emmaterese

- en dagboksblogg -

onsdag 20 jan. 14.08

Publicerad 2010-01-20 14:10:07 i Allmänt

Fick precis besked från Charles att jag fick Vg på tentan i socialpsykologi! Känns som en mycket bar avslutning på psykologi A :). Nu har jag fått vg på tre av fyra delkurser och anledningen till att jag inte fick vg på den första delkursen var att jag helt enkelt inte gjorde den särskilda vg-uppgiften.

Idag så pluggas det hälsopsykologi även om det redan har uppstått allmän förvirring hos mig och min nya studiegrupp, kanske inte världens bästa början, men det löser sig förhoppningsvis.

Idag ska vi äta falafel till lunch. Mums!

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2010-01-20 22:44:04

Grattis till tentaresultatet!.

Vi har det bra, solen skiner antligen och vi har varit pa stranden i tva dagar nu. Det ar skont!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela