emmaterese

- en dagboksblogg -

tisdag 19 jan. 11.28

Publicerad 2010-01-19 11:32:33 i Allmänt

För några inlägg sedan så skrev jag att jag ibland undrar hur det står till i min underbara makes huvud. Igår fick jag mig en funderare igen...

Vi ligger i sängen och ska sova, jag ligger på makens bröst/nyckelben och hör hur han börjar andas tungt. Jag lyfter på huvudet för att se om han somnat:

Maken: Nej, jag sover inte.. jag bara andas tungt för att undvika chilismaken..
Jag: För att undvika chilismaken?
M: Ja
J: Vilken chilismak?
M: Den från Sweet Chili-såsen...
J: Men, du har inte ätit någon sweet chili-sås idag.
M: Nej, men man kan ju aldrig vara säker.

(Nej, det är givetvis inget galet med makens huvud, han är bara jädrans snabbtänkt och har en helt underbar känsla för humor som jag älskar!)

Hörs



Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-01-19 19:26:12

Hahahaha. sKRIV EN BOK MED ERA KOMMENTARER.. hAHA, NI ÄR SÅ SKÖNA! hOPPAS ALLT ÄR BRA! kRAM Oj, caps, men Joel satt i mitt knä och hjälpte till så det får gå.. Sorry! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela