emmaterese

- en dagboksblogg -

torsdag 21 jan. 22.18

Publicerad 2010-01-21 22:22:24 i Allmänt

Är man inte hemskt gammal när man får en inbjudan till en klassträff eftersom det är tio år sedan man slutade nian?! Jag hittade en sådan inbjudan i min brevlåda idag.

Jag känner mig rätt kluven. Det KAN ju bli fantastiskt roligt att träffa några av de gamla klasskompisarna igen, men det kan också vara jobbigt om man hamnar i sina gamla roller igen. Jag är inte heller så bekväm med att komma och visa upp mig "Hej, kolla så tjock och misslyckad jag har blivit för att jag inte kan hantera mat och godis..." Nej, det känner jag absolut inte för. Sen finns det ju de där personerna som jag faktiskt inte har lust att träffa, men jag tror att det överskuggas av att där kommer finnas personer som jag absolut vill träffa (Bland annat dig, Eva).

Jag måste anmäla mig innan 17:e mars, tror jag att det var, så jag har lite tid att fundera - men jag tror att det skulle bli rätt skoj.

Vad tycker ni? Överväger fördelarna, nackdelarna?

Hörs


Just det, om ni vill jobba en timme för Haiti så kan ni sätta in pengar till LÄkare utan gränser på de här numren:

Plusgiro: 90 06 03-2

Bankgiro: 900-6032


Kommentarer

Postat av: Leena

Publicerad 2010-02-01 09:35:33

Hej du! Va kul att höra från dig. Gift ser jag att du är...=) vart bor du nu? Jag fick om klassträff förra året och jag velade länge med, men sen gick jag inte och nu i efterhand är jag otroligt glad för det...=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela