emmaterese

- en dagboksblogg -

Idag har vi ordnat klart i vår hall. Vi v...

Publicerad 2010-06-06 20:36:23 i Allmänt

Idag har vi ordnat klart i vår hall. Vi var nere med en massa tomma kartonger i förrådet och satte upp tavla och spegel på väggarna, ja i hallen alltså - inte i förrådet ;). Nu är maken och spelar och jag kollar på den nya sjukhusserien på trean. Behöver världen verkligen en sådan serie till? Jag är tveksam. Imorgon ska jag först jobba på förskolan och sen åka in till stan och jobba på mitt andra jobb tills tisdag morgon. Då ska jag troligen tillbaka till förskolan och jobba där ännu mer. Hoppas verkligen att det blir mycket pengar i juli sen. Vårt internet funkar fortfarande inte så jag bloggar från mobilen. Tur att man har gratis sms :). Maken ska in till telia när han kör mig till jobbet imorgon så får vi förhoppningsvis internet snart.. man blir ju helt handikappad utan. Hörs

Kommentarer

Postat av: Mattias

Publicerad 2010-06-06 21:43:18

Slit inte ut dig bara :)



Är du säker på att det är gratis att blogga från mobilen?(även MED fria SMS) Har för mig att de tar ut en avgift..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela