emmaterese

- en dagboksblogg -

16 mars 18.34

Publicerad 2010-03-16 18:40:09 i Allmänt

Idag var vi och gjorde en massa ärenden. Vi lämnade in nyckeln till svärmors bil på Ford, vi var och handlade bläck och papper till vår skrivare och vi var och handlade en massa mat på CG.

Det blev väldigt dyrt när vi handlade på CG, tyckte jag. Bara fyra kassar, 10 kilo potatis och en bal med toapapper kostade över elva hundra spänn! Men, maken påängterade att vi hade ju handlat ganska så mycket kött och så, och då blir det ju dyrt. Nåja, dyrt eller inte - nu är frysen i alla fall full med köttfärs, kassler, korv och kotletter och det är bra :).

Nu försöker jag få tv3 play att fungera. Såg första halvan av Svenska Hollywoodfruar och pausade sedan en stund för att ringa min lilla mamma och gå på toa och den när jag kommer tillbaka så funkar det inte att fortsätta se på programmet! Mycket irriterande. Får man bara en chans, eller? Nu startar den visst, men den buffrar var 30:e sekund. Suck! Djup suck!

Nu stänger jag av.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela