emmaterese

- en dagboksblogg -

25 maj. 07.46

Publicerad 2010-05-25 07:51:33 i Allmänt

Vi bara packar och packar. Och när vi inte packar så sitter vi och mår dåligt över röran (jag) och över allt som måste fixas (maken). Jag ska jobba från klockan 13 på fredage till klockan 13 på lördag så de sista grejerna får maken fixa själv. Så, det blir ju lite mer press på honom då, men jag måste ju jobba :).

Nu har jag egentligen inte tid att sitta här och blogga, ska vara på vårdcentralen om bara en liten stund för att lämna prover inför mitt återbesök på kirurgen. Imorgon är det sex veckor sedan min operation, tiden går undan.

Det är väldigt roligt att ha kommit igång och jobba lite. Det är konstigt vad några timmar om dagen kan få en att må så mycket bättre. Men, idag är det inget jobb inbokat så det blir att packa lite mer och längta till imorgon då vi får nyckeln.

Shit, nu måste jag åka.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela