emmaterese

- en dagboksblogg -

27 maj. 08.48

Publicerad 2010-05-27 08:56:28 i Allmänt

Igår fick vi nycklarna till den nya lägenheten! Det är lite roligt att se något för andra gången. Vi hade båda kommit ihåg några rum fel och jag hade framförallt misstagit mig på balkongen. Jag kom ihåg balkongen som putteliten när den egentligen är en rätt så stor balkong där vi kommer att få plats med både stolar och bord och flera gäster. Badrummet var mindre än vad vi kom ihåg och vardagsrummet likaså.

Vi ska åka dit nu en stund på förmiddagen, innan jag börjar jobba, och sätta upp lite gardiner och så. Imorgon blir det nog ingen tur ut dit eftersom vi har en massa att fixa här hemma och eftersom jag börjar jobba vid 13 imorgon och jobbar till 13 på lördagen.

Två av tre av mina favoritbloggar ligger nere nu under några dagar. Det blir helt fel när jag sätter mig vid datorn och börjar med min rutin. Jag går in på den ena sidan efter den andra utan att egentligen tänka på varför och ser varje gång hur bloggarna inte uppdaterats. Suck.

Jaaa... annars har jag inte mycket att skriva. Jobb och flytt, det är allt vårt liv handlar om just nu. Och pussar och kärlek såklart :) (Kräks lite i munnen över min och makens sirapssöta attityd).

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela