emmaterese

- en dagboksblogg -

14 nov. 12.55

Publicerad 2010-11-14 13:01:27 i Allmänt

Idag är det fars dag och jag skickar en massa med kärlek till min lilla pappa som går och är täppt i näsan hemma i Hultsfred! Jag längtar efter dig och mamma!

Natten har varit helt okej. Halva natten hade jag fortfarande väldigt ont i halsen men fram emot morgonen så blev det bättre. Just nu har jag bara lite ont på ena sidan men jag fasar för att det ska ta fart igen när det går emot kvällen. Varför gör det så?

Snart vankas det mat i det Grimmfjällska hemmet. Idag står det köttfärsgryta med potatis (till mig) och köttfärssås och pasta (till maken) på menyn. Det får bli så när den ena älskar potatis men ogillar pasta och den andra är precis tvärtom :).

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela