emmaterese

- en dagboksblogg -

2 nov. 19.47

Publicerad 2010-11-02 20:00:02 i Allmänt

Hjälp, det är redan november. Den här hösten har verkligen bara flugit förbi och livet är väldigt trevligt just nu. Trots vissa bekymmer känns det som att saker går mot en lösning. Jag känner mig nykär i min man och det bubblar i magen och hjärtat varje gång han ler mot mig, vilket är ofta :).

Duärdenfinastejagvetochjagblirsaligtlyckligövervetskapenattjagfårvaradinhelalivet

Igår var det premiär för en ny realityserie på Kanal 5. Den utspelade sig på Böda Sands camping på Öland och jag var ganska så förväntansfull inför avsnittet. Jag menar - serien om Ullared har varit lite av en favorit här hemma.
Tyvärr blev jag väldigt besviken. Serien hade inte samma hjärta och distans som Ullared har. Jag tyckte inte om hur den var vinklad och de karaktärer som figurerar vann inga sympatier hos mig. Nu var det här bara första avsnittet och jag ska absolut ge programmet fler chanser, men än så länge är jag inte nöjd. Maken blev bara irriterad och utbrister:

- De håller på och beter sig som idioter på min ö!

...då och då.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela