emmaterese

- en dagboksblogg -

3 okt. 19.03

Publicerad 2010-10-03 19:10:30 i Allmänt

Idag har maken varit på Ö'n och kört motorcykel och mumsat hemmagjorda kåldolmar. Han hade med sig dolmar hem till mig när han kom hem och jösses vad goda de var! Vilken skillnad att äta hemmagjorda mot de man köper frysta i affären. Jag blev genast sugen på att göra egna någon gång men så berättade han hur man gör och så blev jag inte lika sugen längre. Det är visst ett hårt jobb med väldigt många moment att göra egna kåldolmar.

Jag har varit hemma och kollat på tv/slösurfat hela dagen. Jag har haft ont i min högra fot, troligen efter den långa promenaden igår men det börjar kännas bättre nu.

Imorgon börjar den nya delkursen i skolan och jag hoppas att den nya litteraturen kommer snart. Jag var lite slö när det kom till att beställa den, så risken är att jag kommer få vänta några dagar på den. Men - jag kan ju alltid lyssna på föreläsningarna som de lägger ut, så länge.

Jag tycker också att det är konstigt med alla kommentarer jag fick på mitt förra inlägg. Det måste ha visats på startsidan fär blogg.se så att en hel del klickade in sig. Konstigt.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2010-10-03 20:55:21

Jag tyckte också att det var konstigt!

Låter som du haft en skön dag med mycket vila.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela