emmaterese

- en dagboksblogg -

3 sep. 17.16

Publicerad 2010-09-03 17:34:25 i Allmänt

Ingen Nisse än :(. Vi tänker på honom hela tiden och vi längtar verkligen tills han kommer hit, men nu har hans nuvarande matte blivit sjuk så hon kan inte komma och lämna honom idag. Det blir kanske imorgon eller på söndag. maken vågar inte hoppas längre, han är så rädd för att det hela inte ska bli av och att han ska bli jätteledsen och besviken. Jag hoppas fortfarande och jag längtar verkligen efter att få ha Nisse här hos oss. Vi kommer att ta så bra hand om honom! Vi har sagt att han inte ska få vara inne i sovrummet eftersom jag är lite allergisk, men igår när jag gick och la mig innan maken så hade det varit väldigt mysigt att ha Nisse som sällskap där i sängen. Jag har blivit en riktig mjukis när det gäller djur. Det är Maltes fel. Den lilla sötnosen. :)

Jag blev så himla sugen på varm choklad förut så jag åkte bort till ICA och köpte mig lite o´boy, men - det är ju verkligen inte gott! Det blev några klunkar och sen ut med det i vasken.

Jaha, annars har jag kommit på att jag önskar mig en handdammsugare i födelsedagspresent. Av maken önskar jag mig en date. Vi går ut så sällan och det vill jag verkligen göra på min födelsedag. Och sen vill jag ha en slush-mugg, jag gillar slush :).

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela