emmaterese

- en dagboksblogg -

... rödvin. Kunde inte blivit bättre.

Publicerad 2011-04-12 15:41:32 i Allmänt

Jag tror att det kommer att bli ett rent helvete med pollenallergin i år. Jag nyser som en galning när jag inte tar mina allergitabletter och vi är inte ens inne i maj ännu. Det bådar inte gott. Jag kommer ihåg medicinen ungefär varannan dag - den dag som jag mår dåligt av allergin. Då tar jag den och så mår jag bättre dagen efter och då glömmer jag tabletten. Nåja. Får väl lägga allergimedicinen tillsammans med min andra medicin så att jag kommer ihåg den varje dag.

Helgen var jättetrevlig, mysig och god. Hela lördagen var vi hos systern och hennes familj och umgicks och hade en väldigt bra dag i solen. I söndags var jag en sväng hos Carro och snuffsade på lilla Hilda, vilket var väldigt trevligt och mysigt. God mat har jag fått hela helgen också. Mamma och pappa äter GI-mat och jösses vad gott det är!

Igår hade vi grillpartaj på Öland. Det var mycket gott och mycket trevligt. Vi grillade tre lika sorters kött, gjorde massor med klyftpotatis, hade färskt bröd, två olika såser och...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela