emmaterese

- en dagboksblogg -

24 jan 14.30

Publicerad 2011-01-24 14:36:20 i Allmänt

Nu sitter jag i vår nya fåtölj som vi med lite trixande fick in i den lånade bilen och kunde ta hem. Vi landade också intill en annan second hand-affär där vi köpte oss en ny matta och lampa till vardagsrummet. Jag älskar att handla på second hand! Nu har vårt vardagsrum fått sig ett litet ansiktslyft för en mycket billg peng och det är roligt :).

Jag hoppas verkligen att min rygg slutar bråka med mig nu när den slipper sitta i den hårda och platta soffan. Problemet är bara det att om jag vill sitta och mysa med maken så måste jag ju ändå sitta i den. Nåja, vi får se hur det blir.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2011-01-24 16:36:09

Kan man få en bild?



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela