emmaterese

- en dagboksblogg -

... dålig affär.

Publicerad 2011-06-03 23:18:29 i Allmänt

Mamma undrade hur det gick med allergin. Det vet jag inte förrän jag tar på mig några av de kläder som jag lät hänga där ute. Mest var det dock makens kläder som hamnade på balkongen. Jag vet inte riktigt vad poängen är med att hänga tvätt ute. Är det meningen att de ska torka fortare? Gör de det? Våra kläder var fortfarande rejält blöta när vi tog in dem på kvällen.

Imorgon är vi bjudna på grillbuffé på Ö'n. Det ska bli trevligt och säkert mycket gott. Idag har jag suttit lite på balkongen med en bok. Nu har jag läst de böcker jag lånade på biblioteket och ska nog åka och lämna dem i boklådan imorgon och låna fler när biblioteket har öppet nästa gång.

Justr nu kollar maken på "Scary Movie 4" (!) och jag har precis satt på "Gustav den III:s äktenskap" med Jonas Karlsson som Gustav den III.

Tycker för övrigt att den 17-åriga killen i Kina som sålde sin ena njure för en iPad gjorde den rejält...





Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2011-06-04 08:30:40

Ha det så trevligt på Ön. Jag tycker tvätten luktar gott när man haft den ute. Kram

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-06-07 20:34:00

Sv: Ja man börjar ju undra? Försökte (eller försökte, jag trodde att det funkade) mobilblogga två gånger men såg när jag kom hem att inget av dem hade kommit fram. Träligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela