emmaterese

- en dagboksblogg -

... diska lite.

Publicerad 2011-06-15 11:24:45 i Allmänt

Nu har jag fått mina gåbredvid-tider till nya sommarjobbet :). Jag ska gå bredvid två dagar varav den ena är ett fjortontimmarspass. Jag funderar på om det alltid är så långa pass man jobbar sen, eller om de bara slog ihop två pass så att jag skulle hinna med så mycket som möjligt på så få dagar som möjligt? Ja, det ska bli spännande att se hur allt funkar.

Just nu dammsuger maken inför dagens besök. Det är bra att vi får besök ibland, det är bland de få gånger vi får tummen ur och faktiskt dammsuger på riktigt och inte bara på fusk. När man dammsuger på fusk tar man den lilla handdammsugaren och dammsuger upp den smuts som helt enkelt syns. Rätt smidigt men jag vet egentligen inte om man sparar tid med den varianten direkt.

Igår var jag på leos lekland och köpte inträdesbiljetter till mina syskonbarn. De fick biljetter i födelsedagspresent förra året och vårt besök på Leos var en riktig succé. Vi tänkte upprepa det hela i år och jag vet en viss systerson som kommer att bli glad över att få leka med bollkanonerna igen :).

Nähe, om man skulle gå och städa badrummet och kanske till och med...


Kommentarer

Postat av: Evelina - BF 5 juli

Publicerad 2011-06-15 13:42:35

Haha..ja de heter inte tutt-tejp men det finns dels tejp som man sätter under brösten för att forma dem som om man har bh på sig och sen finns det tejp som man sätter mellan hud och plagg för att det t.ex in ska glipa eller åka ner (tub-top) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela