emmaterese

- en dagboksblogg -

... flyga sin kos.

Publicerad 2011-06-14 19:53:44 i Allmänt

Det har varit lite tomt på bloggen i några dagar. Detta beror på att jag har varit lite krasslig. Jag tror att det var mcket spänningar som gick ur kroppen när jag fick veta att jag fått ett nytt jobb samtidigt som det kom andra goda nyheter. De senaste två nätterna har jag sovit tretton respektive fjorton timmar! Nu känner jag mig mycket bättre även om jag fortfarande blir trött rätt fort.

Imorgon kommer de båda svägerskorna och bebisen hit och maken ska laga "sloppy joe's". Ni vet, den där maten de så ofta äter i amerikanska filmer och tv-serier. Det ser ut som köttfärssås som äts i bröd, som en hamburgare. Det ska bli spännande.

På fredag åker vi hem till Hultsfred och ska träffa systern med familj samt en gammal god vän med hennes familj. Det ska bli skojigt.

Nu ikväll är maken iväg och spelar rollspel, som oftast på tisdagarna och jag, jag bara vilar mig så att all uns av sjukdom ska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela