emmaterese

- en dagboksblogg -

... vill se fler bilder! :)

Publicerad 2011-06-26 10:36:56 i Allmänt

Hej alla mina fina och trogna bloggläsare!

Har ni saknat mig? Det har varit tyst och stilla här på min blogg i en väldans många dagar och det beror på att jag har jobbat satan på mitt nya sommarjobb. Och - när jag inte har jobbat så har jag vilat satan hemma i min säng, eller i min soffa. Min dator har inte ens varit påslagen på över en vecka. Jag ska försöka blogga lite mer nu men eftersom jag mest kommer att jobba de närmaste månaderna (JIPPI!), och eftersom jag har tystnadsplikt så vet jag inte om jag kommer att ha så mycket att blogga om.

Jobbet är inom handikappomsorgen och har hittills visat sig vara en jackpot. Det är stimulerande och roligt och jag har fantastiska kollegor! Jag kommer mest att arbeta dagtid men har också 26-timmarspass där man sover jour. Jag hade ett sådant pass från fre-lör och idag jobbar jag bara kväll och börjar 13.40 och går av 22.30. Sen är jag faktiskt ledig på måndag. Det känns lyxigt! Det är nog allt jag vågar skriva såhär på internetet. Det är bättre att skriva för lite än för mycket.

Jag är också väldigt glad över att min syster och hennes familj äntligen har fått flytta in i det nya huset. Men, systern, jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela