emmaterese

- en dagboksblogg -

... åkte ut.

Publicerad 2011-03-29 13:09:12 i Allmänt

Okej. Den här nya otrohetssajten som uppmuntrar människor i fasta förhållanden att träffa varandra och vara otrogna. Ganska enkelt och rätt genial affärsidé egentligen. Moraliskt försvarsbar? Jag vet inte. Jag hör inte till dem som blir asförbannad på fenomenet och jag känner inte att den här sidan är ett hot mot mitt äktenskap.

Missförstå mig inte. Jag tycker att man är en feg liten skit om man är otrogen. Man skadar sin partner och sig själv och har man kommit till den punkten att man behöver stoppa sitt kön i någon annans så kanske man inte borde vara kvar i sin relation?

Jag tror dock inte att otrohet börjar med en websida. Visst, det öppnar en möjlighet men ingen möjlighet som inte andra sociala sajter redan har erbjudit. Skulle min man registerera sig på den här sajten med intention att vara otrogen så skulle jag inte bli arg på sidan, jag skulle bli arg på maken. Okej. Nog om detta.

Igår rensade jag mina garderober. 3,5 papperkassar med kläder som var för stora eller för fula...


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-29 19:20:11

haha Bäst "stoppa sitt kön i någon annans.." :) Håller me dig i inlägget.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela