emmaterese

- en dagboksblogg -

... jag någonsin sett.

Publicerad 2011-03-20 19:09:51 i Allmänt

Ni kanske vill veta vad som hände? Inte så mycket, egentligen. Min fot hade somnat när jag satt i soffan. Jag gick upp på toan och sedan när jag skulle ut ur badrummet så måste jag ha snubblat på tröskeln för helt plötsligt föll jag framåt. Jag tog emot mig främst med vänster arm och fick ont i axeln. Först blev den röd och varm, sen blå och sedan väldigt svullen. Då tyckte vi att det var lika bra att åka in och få den tittad på. Läkaren beställde en röntgen men kunde snabbt konstatera att den bara var stukad. Idag har jag mest ont på själva blåmärket. Men det är ingen fara med mig :).

Just nu ser jag på "Världens bästa hotell". Det är en kille som heter Christoffer som får jobba i receptionen och han är den mest charmiga killen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela