emmaterese

- en dagboksblogg -

... de bästa dokumentärerna.

Publicerad 2011-05-30 20:37:03 i Allmänt

Kände mig som en riktig lyxhustru (trots att jag egentligen inte vet vad en sådan är för något) när jag efter ett besök hos svägerskorna kom hem till en nystädad lägenhet och färdig middag. Tack min underbara, fina och stöttande Micke, som förstod att jag behövde träffa fina människor istället för att städa efter två dagar av gråtande. jagälskardigduärdenfinastejagvetochomdulämnarmigsåtänkerjagföljaefter

Det känns bra att jag tog beslutet att sluta på jobbet. Eller, sluta och sluta - det var ju snarare så att jag valde att inte fortsätta med att börja. Imorgon har jag ett möte på arbetsförmedlingen och då ska jag bland annat visa upp mitt invaliditetsintyg och se om de kan hjälpa mig hitta ett arbete som jag faktiskt kan klara av utan värk. Jag hoppas att allt löser sig snart. Jag var arbetslös i tre dagar innan jag fick detta jobb så jag hoppas att det kan gå fort en gång till. Tänk positivt.

Just nu sitter jag och väntar på att det ska börja en brittisk dokumentär om kleptomani på fyran. Britterna gör, utan tvekan,...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela