emmaterese

- en dagboksblogg -

... litar jag på er. :).

Publicerad 2011-05-12 00:01:26 i Allmänt

Okej, nu måste ni hjälpa mig. (Japp, jag skriver det med en linje under så att ni ska förstå att det är riktigt viktigt..)

Jag måste visa maken en viktig sak och dessvärre har han har redan gått och lagt sig - flera timmar före mig (han tyckte att det var jobbigt med allt fixande, läs förra inlägget.). Jag kommer säkert (Ja, det har hänt många gånger) att ha glömt det här superviktiga som jag såg i avsnitt tre av How I Met Your Mother från säsong fem. (Som så många viktiga saker så ofta kommer från..)

Påminn mig också om att det viktiga kommer 4 min och 18 sekunder in i avsnittet. Kommer ni ihåg att påminna mig? Bra, då...






Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2011-05-12 01:02:16

Påminnelse:

How I Met Your Mother!

Det viktiga kommer 4 min och 18 sekunder in i 3:e avsnittet från säsong 5!



:O) Kram!

Postat av: Emma

Publicerad 2011-05-12 09:41:39

Gutt! Tackar...

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-05-12 09:58:27

godmorgon:D

Postat av: GratisFilmFörAlla

Publicerad 2011-05-12 10:29:12

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela