emmaterese

- en dagboksblogg -

... snabba ryck.

Publicerad 2011-05-23 19:50:55 i Allmänt

Imorgon åker jag till Malmö. Jag har fått ett jobb och ska på en tredagars utbildning tis-tors. Jag vet inte alls om jobbet kommer att vara för mig, men jag är väldigt glad över att ha fått chansen. Jag kommer troligen uppdatera bloggen med lite bilder under de här dagarna, och kanske med inlägg om hotellet (?) har trådlöst internet.

Jag är sketanervös men tycker att det är skönt att jag fått låna en gps av svärföräldrarna. Svärfar visade mig idag hur den funkar och det känns skönt att kunna slippa vara orolig för att inte hitta till rädd adress när jag väl är framme i Skåneland. Jag önskar dock att vi skulle vara i Eslöv istället ;).

Jag får ta och berätta mer om jobbet senare, när jag kommer lite mer tillrätta med det. Just nu är det mycket funderingar på hur de här kommande dagarna ska bli. Vart ska jag bo, hur många ska vi vara, kommer jag att behöva dela rum med någon? Jag fick veta i förmiddags att jag fått jobbet så det är väldigt...


Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2011-05-24 19:10:20

Grattis & lycka till!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela