emmaterese

- en dagboksblogg -

... spännande.

Publicerad 2011-05-16 13:06:05 i Allmänt

Idag ska jag bege mig till det lilla biblioteket här i Rocken. Jag tog reda på deras öppettider idag och de har öppet i eftermiddag och några timmar på onsdag. Jag har en hel lista på en massa böcker som jag vill läsa och förhoppningsvis har de i alla fall någon av dem. Annars kanske jag kan fjärrlåna från bibblan i stan.

Jag undrar hur många böcker som egentligen får plats i det där lilla huset som det står Bibliotek på. Det ska bli...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela