emmaterese

- en dagboksblogg -

Kvinna följer doktorns order och är spänd inför morgondag

Publicerad 2011-10-29 21:38:22 i Allmänt

Jag har tagit doktorns ordination på vila på största allvar. Jag har idag sett på en massa skräpserier på datorn med bråkande hemmafruar och dramatiska kirurger. Jag har sett till att ha ätit god och mycket nyttig mat och bra med nyttiga mellanmål. Igår handlade jag mig vitaminer och en dosett så att jag får i min mina mediciner varje dag och inte bara varannan så som det har varit ett tag nu. Idag blev det ingen promenad men imorgon ska jag dra med maken ut på en igen. Vi var borta vid återvinningen igen med ytterligare ett lass och jag postade ytterligare en bok. 33 stycken har jag sålt nu, känns väldigt bra :). Vi passade på att handla grönsaker också, vi måste bli bättre på grönsaker. Jag har sovit också, skulle bara lägga mig och vila ögonen en stund och vaknade två timmar senare, skönt men förvirrande.

Imorgon ska vi på Halloweenmiddag på Ö'n. Det ska bli väldigt spännande för det har varit en hel massa med hysch-pysch kring denna middag och vi har fått veta att vi inte blir insläppta om vi inte är finklädda. Hmm, hade varit bra att fått veta innan jag packade 90 procent av alla mina kläder ;). Det ska bli skoj och mysigt att träffa dem där borta igen och på måndag ska vi hämta nyckeln till vår nya lägenhet.

Idag har vi gått runt och mätt våra möbler, så att vi kan planera och "möblera" när vi äntligen får se lägenheten tom på måndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela