emmaterese

- en dagboksblogg -

Kvinna gör rubrik-genombrott och säljer fler böcker.

Publicerad 2011-10-09 23:14:16 i Allmänt

Det känns bra att vi har fått så pass mycket gjort denna helg. Nu känns det inte alls jobbigt att vi ska börja packa, mest roligt. Nu vet vi vad vi har i de olika skåpen och vi har slängt mycket skräp och saker som vi inte vill ha med till nya lägenheten.

Jag har sålt två böcker till nu. Den ena ska jag skicka till en kille och den andra ska maken lämna till en tjej inne i stan på tisdag. Gutt.

Jag ska ändra systemet på mina rubriker igen. Nu ska jag bara skriva en rubrik som inte sitter ihop med texten i själva inlägget. Det är ju inte svårt att skriva en rubrik när ett inlägg bara handlar om en sak, problemet kommer ju när ett inlägg handlar om en massa olika ämnen. Kanske ska tänka lite som när jag jobbade på tidningen? Skriva bloggrubriker som tidningsrubriker? Hmm, tål att testas :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela