emmaterese

- en dagboksblogg -

Kvinna rasar - telefonen död!

Publicerad 2011-10-11 11:07:27 i Allmänt

Jomen, visst. Nu är jag telefonlös. Idag på morgonen porterades mitt gamla mobilnummer till mitt nya simkort. Det nya simkortet är ett så kallat microsim och passar bara i en iPhone. Jag har inte fått min Iphone ännu. Detta är, som ni säkert redan förstått, ingen bra ekvation. Jag är alltså telefonlös. Enligt killen på telenor ska min nya telefon komma senast idag och jag hoppas verkligen att han har rätt! Om den inte kommer idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, faktiskt.

Jag får ju alla mina jobb via min mobil. Jag har mailat bemanningsservice om detta idag på morgonen så de vet att de kan nå mig på makens telefon. Dock väntar jag på ett mycket viktigt samtal som jag definitivt inte vill missa. Jag ringde till den personens telefonsvarare nu och lämnade makens nummer där också, så förhoppningsvis löser det sig på det sättet.

Så, om ni vill nå mig så får ni ringa på makens telefon, eller via facebook eller mailen. Eller genom bloggen. Släng iväg en kommentar vettja.

Kommentarer

Postat av: Mamma pia

Publicerad 2011-10-11 12:38:27

Hoppas du får telefonen idag.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela