emmaterese

- en dagboksblogg -

Kvinna sätter ner postfoten.

Publicerad 2011-10-10 16:42:28 i Allmänt

Ännu en bok postad. Gutt :). Om man räknar med den boken som maken ska lämna till en tjej imorgon så har jag sålt fem böcker. Sedan håller jag på och mailar med folk om några andra. Det här går ju bra. Men, nu har jag bestämt att jag inte tänker åka och posta fler idag. De flesta som hör av sig vill ha boken redan dagen efter så jag har åkt och postat dem så fort pengarna kommit in, men eftersom de tömmer lådan här i Rocken redan vid 17 så tänker jag inte åka fler vändor idag. Sådetså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela