emmaterese

- en dagboksblogg -

... är ju en dag imorgon också :).

Publicerad 2011-09-05 23:31:16 i Allmänt

Aj aj aj. Efter ett rätt så innehållslöst arbetspass kom jag hem och höll direkt på att sumpa min egen bloggutmaning. Ett inlägg, minst, om dagen i två veckor var det ju och det hade varit synd att missa det redan idag :).

Det var roligt att vara tillbaka på jobbet men det skedde sig som så att jag inte fick jobba något. Så jag bara hängde där och snackade med de andra och fick lön för det, så kan det vara. Imorgon blir det dock att jobba lite för lönen och det känns bra.

Jag har varit lite yr i huvudet idag. Inte på ett sådant sätt att man känner sig som att man ska svimma utan me som att rummet snurrar runt omkring dig. Jag misstänker lite järnbrist och tog mig en Duroferon, en järntablett, nu när jag kom hem. Jag hoppas att det har slutat snurra tills imorgon men jag tänker ta Duroferonen i några dagar nu.

Nu ska jag alldeles snart gå och sova. Det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela