emmaterese

- en dagboksblogg -

... för sängen!

Publicerad 2011-09-22 23:30:48 i Allmänt

Idag ringde jag till bemanningsservice och berättade att jag mer än gärna vill börja jobba på fler ställen än det enda jag är på nu. De blev jätteglada och berättade att de redan hade tänkt på mig till ett annat ställe, vilket gjorde mig i min tur väldigt glad. De sa att de är nöjda med hur mycket jag ligger tillgänglig i vikariekalendern och att det visar att jag verkligen vill jobba. Det har de ju superrätt i :).

De ringde tillbaka till mig efter någon timme och jag fick veta att jag, om jag ville ha det, fått ett timvik på en annan enhet. Jaaaaaa! Det är en så kallad daglig verksamhet och jag ser väldigt mycket fram emot att få prova att jobba där. Imorgon har jag ett pass inbokat där och ett ytterligare på måndag. Gutt!

Nu är klockan 23.29, jag jobbade till 22.25 idag och jag börjar igen vid 08.30 imorgon. Håll tummarna för mig!

Dags...


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2011-09-23 05:42:11

Roligt med ett ställe till. Hoppas det bli bra och lycka till. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela