emmaterese

- en dagboksblogg -

... så får det bli.

Publicerad 2011-09-24 19:23:26 i Allmänt

Idag är jag så trött. Jag har sovit många timmar både under natten och dagen men jag är fortfarande trött. Kanske är de senaste veckornas arbetsschema som har kommit ifatt mig.

Jag ska åka till jobbet om två timmar och femton minuter. Väldigt märkligt att komma till jobbet, sova och sedan åka hem. Jag visar i alla fall att jag verkligen vill jobba när jag tackar ja till ett sådant här pass och det är ju det viktigaste :).

Är lite nervös inför nästa veckas schema. Har bara två korta pass inbokade på sammanlagt 12,5 timmar. Jag vill/behöver definitivt jobba mer. Får hoppas att det plingar in lite jobberbjudanden under måndagen.

Nu ska jag fortsätta att vänta på att klockan ska gå. Funderar på att göra lite nytta och göra det lite fint här hemma så att det blir skojigare att komma hem imorgon förmiddag. Ja,...


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2011-09-24 20:52:34

Ha de tså bra på jobbet, och hoppas det blir en lugn natt.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela