emmaterese

- en dagboksblogg -

Jag lever, men är väldigt trött

Publicerad 2012-04-22 10:08:50 i Allmänt

Ni vet hur man kan vara mellan två jobb? Jag är liksom motsatsen nu. Jag är på två överlappande jobb. Jobbar dels kvar inne i stan och dels håller jag på och lär mig ett nytt jobb uppe i Mörbylånga. När jag inte är på något av mina jobb så äter eller sover jag. Det är därför bloggen är så tyst.

Efter nästa vecka har jag bara ett jobb igen så då hoppas jag kunna samla lite energi att orka göra sådant jag brukade göra förut.

Idag börjar jag inte förrän vid 15 så vi ska hem till stora svägerskan och fika lite innan jag ska åka till jobbet. Sen jobbar jag till imorgon bitti och sen är det faktiskt vilodag imorgon. Skönt. Blir nog en hel del tid i sängen då vi äntligen fått tv-kanaler inne i sovrummet också. Var inte alls så dyrt som vi hade trott. 60 spänn/månad. Vi väljer att avstå från lite lördagsgodis och annat onödigt för lyxen att kunna se på varsitt program. Lyxproblem på högsta nivå!

Hejsålänge

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2012-04-22 17:00:05

Roligt att du är tillbaka. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela