emmaterese

- en dagboksblogg -

Anemisk

Publicerad 2012-08-11 12:17:50 i

Var och lämnade prover på bmm igår morse. Jag har visst väldigt lågt järnvärde :(. Det förklarar en del problem med hälsan jag upplevt den senaste tiden. Jag fick välja mellan att börja med en stor dos järntabletter varje dag eller att åka in till lasarettet och få injektioner varannan dag. Jag valde tabletterna. Skulle de inte hjälpa så får jag börja med sprutorna men hoppas givetvis att jag slipper det.

Idag ska vi på födelsedagskalas då stora svägerskan fyllde år i torsdags. Ska bli trevligt :).

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela