emmaterese

- en dagboksblogg -

Hultsfredshelg

Publicerad 2012-08-26 21:11:25 i

Då är helgen i Hultsfred över. Det har varit en lugn och trevlig helg men jag märker att jag blir ännu mer trött än vanligt av att åka iväg.

Idag döptes lilla Vera och jag hade den stora äran att få sjunga under dopgudstjänsten. Jag blandade ihop texten lite men om jag inte hade sagt något om det efteråt så hade nog ingen märkt det. Tur för mig så var det en ganska okänd sång som jag sjöng :).

Nu sitter jag i min säng och är lite sur över att det inte är något alls på tv som jag vill se. Var det inte alltid saker på tv förut? Jag minns att jag hade något att titta på varenda kväll. Kanske inte bara utbudet som blivit sämre dock, utan kanske också mina krav.

Imorgon är det dags för nytt järndropp. Sedan ska vi hem till svärmor och fira hennes födelsedag.

Här kommer den enda bilden jag tog under helgen. Maken och systerdottern spelade monopol och systersonen kikade på ett tag. Jag satt också och kikade på och det var så roligt att se dem tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela