emmaterese

- en dagboksblogg -

Funkar inte :(

Publicerad 2012-06-22 12:31:28 i Allmänt

Det funkar inte att blogga från mobilen just nu, och då blir det inte av att det bloggas något alls. Ska försöka fixa det genom att ominstallera applikationen från blogg.se.

Idag är det midsommar. Så, glad midsommar på er! Maken och jag firar också femårsjubileum. Det blir sillunch hemmavid och sen ska vi hem till svärfamiljen och grilla ikväll. Trevligt.

Imorgon ska vi åka till mamma och pappa i Hultsfred och hälsa på till söndag och på söndag kväll blir det spelafton hos vännerna K-O och Jenny :). Så jag ser fram emot en mycket trevlig midsommarhelg!

På måndag ska jag ha introduktion på mitt nya jobbuppdrag. Ett särskilt boende för äldre. Ska bli spännande att få den erfarenheten också.

Glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela