emmaterese

- en dagboksblogg -

Söndagsmorgon

Publicerad 2012-06-17 09:57:07 i Allmänt

Halvsitter i sängen och mornar (morgnar?!) mig lite. Skönt. Ska iväg och jobba idag igen till samma nya ställe som igår men den här gången är det på em/kvällen. Andra morgonen i rad som bemanningen ringer och väcker mig. Börjar blir en vana :).

Inatt var det ett riktigt oväder här på Ö'n och eftersom jag inte sover med öronproppar längre fick jag snällt vakna och gå upp och stänga fönstret. Nu skiner solen men det blåser massor. Eller, som ölänningarna själva säger; Det fläktar lite. :)

Här får ni en morgonbild på mig. Som ni har längtat ;).


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2012-06-17 11:38:36

Jag tänker på "se cool ut mamma"

Kram

Postat av: Eva

Publicerad 2012-06-17 14:22:45

Sådär fräsch ser inte jag ut på morgonen kan jag tala om! ;)

Kram

Svar: Kan väl erkänna att jag varit uppe och torkat bort det värsta av den intorkade mascaran ;).
EmmaTerese

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela