emmaterese

- en dagboksblogg -

EEG

Publicerad 2012-03-29 18:43:47 i Allmänt

Imorgon ska jag in till sjukhuset och göra ett EEG. De ska undersöka min hjärna för att se om jag har epilepsi. Jag tror inte att jag har det men om jag vill ha tillbaka mitt körkort så måste jag kolla upp det ordentligt.

Jag ska fråga om jag får dokumentera det hela imorgon. Jag kanske kan smita in på toa och ta en bild när jag har elektroderna på huvudet i alla fall. Hehe. Lär vara supersnygg då ;). Sist jag gjorde ett EEG så vägrade jag se mig själv i spegeln när jag hade den där elmössan på mig.

Jodå. Vi hörs imorgon då

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2012-04-05 11:59:07

Hur gick det?



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela