emmaterese

- en dagboksblogg -

Sjukgymnastik!

Publicerad 2012-03-26 17:10:00 i Allmänt

Idag var jag hos ortopeden för uppföljning av min axelskada. Varken läkaren eller jag själv tyckte att det var en bra ide med operation så nu blir det sjukgymnastik, sjukgymnastik och åter sjukgymnastik. Bättre än operation :).

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet vilket känns både bra och konstigt. Nu har jag ju varit hemma så länge så jag har vant mig vid den här lunken. Skönt nog har jag en lugn första vecka. Imorgon har jag bara ett kvällspass och på onsdag ett kväll+natt. Sen är jag ledig torsdag till söndag. Så det ska jag nog orka :).

Ikväll ska jag bara ta det jättelugnt. Imorgon förmiddag har jag mitt första besök hos sjukgymnasten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela