emmaterese

- en dagboksblogg -

Fredagskväll

Publicerad 2012-05-11 20:37:52 i Allmänt

Maken kollar på hockey ute i vardagsrummet och jag njuter för fullt av att ha tv-kanaler inne i sovrummet också :). Dock ska jag inte vara uppe allt för länge då jag ska jobba imorgon och på söndag. Heldagar på jobbet hela helgen men som följs av fyra dagar ledigt. Då ska jag vila lite och på onsdag ska vi åka upp till Hultsfred och hälsa på mamma och pappa. Också Carro, Martin och deras små döttrar ska få sig ett besök. Ska bli så roligt att äntligen få träffa det lilla nytillskottet!

Annars händer det inte så mycket. Det är jobb, vila, umgås med maken och försöka hålla hemmet i någorlunda fräscht skick som gäller. Så kan det vara ibland :).

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela