emmaterese

- en dagboksblogg -

Jan. 11, 2013

Publicerad 2013-01-11 17:47:30 i

Idag är det snöstorm på Ö'n. Enligt maken är det inte alls någon storm och att det kan bli sååå mycket värre när man bor på Öland. Han säger det med en enorm stolthet i rösten. Det är inget att vara stolt över, enligt mig, att ens hemort är värd till rätt jobbiga väderfenomen men min man har en tendens att vara stolt över allt, precis allt, som har med Öland att göra oavsett om det ses som något bra av folk utifrån.

Imorgon så kanske Harrys mormor och morfar kommer och hälsar på. Det beror lite på vädret om de kommer eller inte och om det fortsätter som nu så är det nog bäst att de stannar hemma. Men - jag hoppas att det slutar snöa och att de kommer hit. Vi har inte setts sen jul och jag längtar efter dem. Maken sa senast idag att det ska bli så skoj när de får träffa Harry nu så att de kan säga om han har vuxit mycket eller inte. Det är svårt för oss att se som ser honom hela dagarna varje dag.

Vi får se vad de bestämmer sig för. Oavsett om de kommer imorgon eller inte så kommer vi att ses snart <3.

En bild på Harry och hans kusin Nell som fyllde två år igår. Stora, älskade, Nell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela